Stickcaféet börjar igen i höst!
I höst blir det stickcafé igen, troligen varje torsdagkväll. IKom och ta med ditt handarbete så möts vi till en trivsam slöjdarkväll! Kanske lär vi nytt av varann. Alla varmt välkomna! Håll utkik här för startdatum!
Publicerat 22 juni, 2026
Hösten har sina ljuspunkter! Som stickcaféet som drar igång igen på torsdagar höstterminen 2026. Håll utkik här för startdatum! Vi börjar kl. 18:30 och håller till i caféet i Österledskyrkan. Fika. Kvällen avslutas cirka kl. 20:30 med att någon läser något tänkvärt. Stickcaféet kostar ingenting förutom kostnaden för fikat. Kom med du också! Varmt välkommen!

