Tonår

Är du tonåring (går i 7:an eller äldre) så häng på och var med på fredagskvällarna kl 19-22. Ta gärna med en kompis också!

Mer om tonår

På fredagskvällarna hittar vi på massa olika roliga aktiviteter tillsammans. Det är mycket lek och aktiviteter, och vi brukar avsluta varje kväll med fika och häng.

Välkommen att vara med i vår sms-grupp så får du alltid aktuell information. Hör av dig till:

Felix Jeppsson

Ungdomsledare

Hit till Österledskyrkan hittade jag för några år sedan som scoutledare och jag kommer att vara ungdomsledare här till och med sommaren.

ungdomsledare@osterledskyrkan.se

Mer om Felix Jeppsson

En vanlig tonårskväll brukar se ut ungefär såhär:

19:00-19:30, Folk droppar in
19:30-20:30, Någon planerad gemensam aktivitet
20:30-21:00, Fika
21:00-22:00, Häng och spontana aktiviteter

(En ovanlig tonårskväll kan se ut lite hur som helst… men t.ex. att vi åker iväg och bowlar ihop)

Tonår är en öppen aktivitet där det är helt okej att komma några enstaka gånger en termin eller varenda fredag. Vi brukar vara mellan 10 och 20 tonåringar och ledare som som hittar på diverse skojigheter tillsammans. Så kom gärna förbi och prova även om det är mitt i terminen!

VÄLKOMMEN! Hälsningar från oss ledare